Bronzing illumination

Jag bara måste tipsa om denna underbara upptäckt. Den har stått i mitt badrumsskåp ett bra tag utan att jag testat den. Jag har faktiskt inte vetat va den är till för det står inte på, men idag när jag var på jakt efter lite brun utan sol kräm till min ansikte fick jag syn på denna och var tvungen att testa. Ny favorit! Den är brun redan från start så du ska kunna se vart du har applicerat den. Dessutom skimrar den lite i brons och luktar supergott! Mitt ansikte blev direkt mycket fräschare och naturligt brunare. Dock vet jag inte om den ska tvättas bort på kvällen med tanke på att den färgar av sig lite? Skönheten kommer iallafall från sminkklubben Vevay.

#1 - CELINE

Oj, det är inte ofta man stöter på någon som har gått där :)

#2 - Anna

Jag kan tuvär inte avslöja vart jag köper mina ingredienser från men om kollar vad som finns i lite olika smink och söker efter det så hittar du =)

hjälper dig gärna med det jag kan hjälpa till med =) men lite måste du kolla upp själv också =) det har tagit många år för mej att komma dit jag är nu,det är inte så lätt att starta företag...

#3 - G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

SVAR: Tack ska du ha. Din är också finfin! :D

#4 - Zandra

Nää de är samma Bella som vanligt! ^_^