I min sminkväska

Jag tyckte det var dax att städa ur min sminkväska, eftersom en del solpuder hade läckt ut och penslarna behövde badas ^^. Passar på att visa innehållet i min sminkväska. Jag kanske har överdrivet mycket bärandes på mig jämt men jag har alltid med mig en del grejjer "ifall att" det skulle komma till användning. Ibland får min färgpalett följa med också, är dock inte med på bilden. Jag har en del läppglans som ni kanske ser. Det roliga är väl att dom knappt används^^. Jag väntar på att E.L.F ska få in sitt nya hudfärgade läppstift. Har vart på jakt länge efter ett sånt nu och då kan det byta plats med alla läppglans! Dock älskar jag det bruna läppglanset för det luktar vanilj, mums :)

Nu är iallafall allt smink rent och fint igen!



#1 - lissie

jag skulle verkligen behöva några nya borstar :o