Vardagsmakeup

Innan sminkade jag mig oftast alltid mycket, vare sig det var helg eller vardag. Nu mer orkar jag faktiskt inte lägga så mycket tid på att sminka mig på vardagarna (även fast jag känner att jag måste ha smink ifall jag ska iväg någon stans) så sminkar mig hyffsat neutralt. Älskar dock skimmer! Ger ett sånt uppiggande och fräscht intryck :) Ser ju dock halvsletet ut eftersom jag bara gjorde en snabbsminkning när jag skulle hem från älsk tidigare idag ;)



#1 - Malin

Vilken vacker färg du har på ögonen gumz! <3

#2 - Blue Velvet

Jätte fint! Kan inte du tipsa om hur man lägger en sotning med creme eyeshadow.. Köpte nämligen en från e.l.f och när jag testade den så smetade allt bara ut sig och jag såg fan inte klok ut. Den var en liten burk med mörkgrå och svart.

#3 - TheHelena

Riktigt snyggt.

Jag känner mig så jääävla amatör när jag ser hur ditt smink sitter.



Sv: Yes, varje gång! :) Han är så lugn och fin när vi åker bil :)