Måndag

Då var det måndag igen. Jag tycker veckorna går så fort! Det är bara 5 dagar kvar till genesis & khainz, det kommer bli såå kul! Jag HATADE verkligen techno innan. Jag förstod inte hur folk kunde lyssna på skiten då jag är mer för fullon och psytrance och psy och techno är som dag och natt för mig.  På något underligt sätt har jag börjat älska techno......vad som hände har jag ingen aning om. Bra egentligen, mer fester att gå på ;)

Nu ska jag snart iväg på lite äventyr i kylan. Det är SJUKT kallt. Jag minns inte när det var såhär kallt senast. Det kanske är för att man förtränger det då jag älskar sommaren. Jag har iallafall hellre snö när det är kallt än ingen snö alls. Snö är mysigt! Stackars mina vovvar som inte alls kan gå på asfalten nu pgr av allt salt. Dom haltar och piper och jag får ibland bära dom till snön, stackarna. Det blir inte så långa promenader för dom nu.  Skickar med en bild på my makeup today. Piiiz!