Flyttkartonger överallt

Om 3 veckor blir det flytt och det står flyttkartonger överallt. Jag har inte packat så mycket men börjat lite smått och vad mycket roligt man hittade när man rensade. Jag hittade gamla skolkataloger, balkort, betyg, kort från gamla tider osv... sånt är lite kul. Idag har jag iallafall fått tummen ur att packa två kartonger och fler blir det i veckan.

#1 - Erika

Du flyttar ungefär samtidigt som jag då? :)

#2 - Wysteriia

Vart flyttar du?



Svar: yes hon är steraliserad. Därför jag är lite extra orolig. Har satt upp lappar och nu tänkte jag annonsera i tidningen som kommer ut i Mora/Orsa/Älvdalen på måndag. Vill verkligen ha hem henne! :(

#3 - Wysteriia

Nej det närmsta är typ i Gävle o dit är det ju 20 mil :I

#4 - Camilla

Hej, såg att du är utbildad make up artist och att du gått på make up studion i Göteborg.

Undrar vad som krävs för att komma in där?

Eller får vem som helst en plats om det finns?

hur går intervjun till?Tacksam för svar!Kram

#5 - Martina

Camilla: Krävs väl inte så mycket. Inga betyg. Men pengar och engagemang... :)

#6 - Malin

Varsegod :D



Åh flyttkartonger... Jobbigt. Flyttat har jag gjort själv ett antal gånger, så vet hur ansträngande det kan vara men förhoppningsvis blir det bra till slut! :D

#7 - Linda

Hej!

Tycker du om tävlingar så besök min hundblogg

mvh



Linda

#8 - Malin

Ja... Hoppas du har flytthjälp/ bärhjälp så blir det lite lättare! ^^

#9 - Camilla

När fick du reda på att du kommit in på utbildningen?

Var det när du var på intervjun?ska dit snart och är nervös, därför alla dessa frågor ;)

/Camilla

#10 - Camilla

När fick du reda på att du kommit in på utbildningen?

var det under intervjun?

ska dit i snart och är nervös, därför alla dessa frågor ;)

/Camilla

#11 - Martina

Camilla: Tror i samband med intervjun men jag var typ sist för det va en plats över... .