Fredag & trevliga poliser

Jag jobbade somsagt igår. Jag hade glömt hur sjukt slitsamt ett städjobb är. Min rygg höll på att gå av på mitten och var helt slut när jag kom hem igår. Jag körde mamma till vårdcentralen eftersom hon varit dålig. Även fast jag var sjuukt trött så var jag sugen på att festa. Jag fick ett meddelande av en kompis att det var spontanfest och jag mötte upp Jonny och drog dit. Det var typ 5 pers när vi kom dit vid 10 och det kom inte många fler förräns vid 1. Det kom några i skogen och jag skrek "oh nu kommer det nån!!!....det är säkert polisen ha ha"....tror ni inte det var det ? ;) Jag kan lova att det var en bland dom trevligaste poliserna jag mött i mitt liv. En var så sjuuuukt skön!! Han tyckte det var lite synd att han jobbade, han blev också sugen på festen haha. Dom stannade en stund och kollade läget och åkte sen.

Dj:sen stängde av musiken när dom kom och polisen sa "nej nej sätt ni på" hahaha. Kan inte alla poliser vara som dom ?

Det var en trevlig kväll men jag var så sjuuukt trött. Min mobil dog och jag kunde inte få tag i taxi. Som tur var dök Daniel upp och körde hem mig, dock inte förräns vid 5-6 så jag somnade nästan på vägen. Men mysig kväll!


#1 - Daniel

Söt du e :) Ledsen för att det tog sån jävla tid innan jag dök upp :(