Söndagsfylla

Igår blev det spontanfest. Förfest hos Chris sen Berså. Fredrik var sjukt snäll som körde. Det blev en jäävla fylla för mig. Var full när jag vaknade haha. Jag träffade ett par riktigt trevliga själar och jag hade riktigt roligt med Chris på Berså.

Dock är jag sjukt trött på att ställa upp för människor som bara pissar på en. Sjukt trött på att vara snäll. I fortsättningen är människor lika genomfalska i mina ögon innan dom bevisat motsatten. För det här med att tro gott om alla har inte funkat alls för mig.

Idag har jag mest legat på soffan. Sjukt sleten. Underbara Jonas kom med mat till mig. Jag kan lova att den kom i rättans tid. Det var sjukt gott! Tack baby, i owe you!

Nu blir det strax en dusch, göra lite mat inför imorgon och sedan hoppa i säng. Det blir jobb tis, ons och torsdag. Jag måste hinna sola, träna och plugga i veckan också, vi får se hur bra det går....


#1 - Victoria (fotoblogg)

hej! måste bara säga att du är väldigt duktig på redigering. Har du gått någon utbildning eller är du självlärd? En fråga till också; har du egen studioutrustning ?