Nu jävlar

Ja nu händer det fan saker efter tre år! Haha har nämligen börjat övningsköra igen. På tiden va? ;) haha. Jag har inte riktigt haft någon att köra med men nu har mamma en snygg ny bil så nu har vi bestämt att vi ska köra varje helg. Mitt mål är att ta mitt körkort innan augusti. Kanske omöjlig kanske inte. Men med tanke på hur sjukt jävla bra jag körde i lördags så är det inte omöjligt. Var ute och körde på lite småvägar och jag har bara kört med växlar typ 2 ggr för 3-4 år sedan, annars har jag bara kört automat vilket jag kan köra lika bra som vem som helst. Jag hade panik innan jag satte mig bakom ratten pgr av växlar och koppling. Det är sjukt mycket att hålla reda på och har känt att jag aldrig kommer fixa det men väl bakom ratten gick det hur bra som helst. Och det bästa av allt var att det var SJUUKT roligt! Wiee ser fram emot nästa lördag!

#1 - Erika

De är just därför du inte ska köra automat först ;) Men växlarna är ingen fara.. De löser du snabbt ska du se! Och har du ekonomi till de är körkort innan Augusti knappast problem :)

#2 - Emelie L. Carlsson

Hej, härlig blogg!:) allt bra?

Va med & tävla i ''kvällens blogg''



Bloggkram

#3 - Dea

Hejja Martina , de klarar du , i maj när ja fyllt 24 får man övningsköra med mig med :)

#4 - Marcus Björlin

Haha maggans lilla bil med en trasig backspegel :P ( i nuläget iallafall )

#5 - Maggan

Visst e min backspegel unik Marcus:))