Nutra luxe lash MD - Resultat efter 12 dagars användning

Som vissa kanske vet så beställde jag serumet nutra luxe lash MD för ett tag sen som ska göra att fransar och bryn växer och blir tjockare. Jag använder det bara på mina fransar och man kan faktiskt se en liten skillnad nu efter 12 dagars användning. Jag har fått fler fransar och dessutom har dom blivit en aning längre. Ursäkta att ena bilden är lite suddig men man ser skillnaden ändå. Jag ska fortsätta i några veckor till och se om dom växer ytterligare.

#1 - BeautyLifestyle

Vilket resultat! Kul att det funkar :)

#2 - Helene

Det ser jättefint ut. Hur har det gått? Det finns på Lets deal idag några timmar till för 249 kr. 1,5 ml. Hur länge räcker det?

Hälsn Helene

#3 - veronica johansson

Hej!

Jag har också köpt :) Har använt i 3 veckor och ser en jättestor skillnad :) Hur länge har du använt nu? Ser du större skillnad?

Önskar dig en toppen lördag :)

#4 - Cecilia

Undrar om fransarna blir mer böjda under behandlingen precis som det står att Neulash. Skall göra( , jag har raka ögonfransar )

#5 - Stockholmbeauty

Gå gärna in på hemsidan och skriv vad ni tycker om produkten.



#6 - Inger

Jag har använt NUTRALUX LASH MD och först växte ögonfransarna och var otroligt fina i någon månad, men nu har jag tappat massor av fransar och vågar inte använda medlet längre. Vet inte vad jag kan göra för att få tillbaka utsprungsläget. Det känns jättetrist!

#7 - Monica

Jag har oxå användt Nutraluxe Lash MD och fick jätte fina o långa ögonfransar! Kunde bara ta på fransarna uppe för dom blev För långa nere. Men för 2 v sen började jag tappa mina långa fina fransar.... o nu är dom Verkligen inte fina med några långa o andra väldigt kort!!! Någon som vet varför?

#8 - Alma

Jag använde också Nutra luxe lash MD i några veckor & fick helt sjuka resultat! Varenda människa jag träffade trodde att jag hade lösögonfransar. Men som ni säger.. efter tag har jag börjat tappa fransarna & dessutom har dem gått av & blivit korta! Vad hände?????

#9 - Stockholmbeauty

Hej Tjejer.

Vi alla byter fransar varj 8é vecka, klart du fortsätter att tappa fransar oavsett om du använder serum eller inte.

Det är inte fel på serumet utan har blivit utsett till bästa serumet på marknaden.

Vid frågor ring oss

08-282072

Stockholm Beauty