Hårt pass

Det blev ett sjukt hårt pass på badmintonbanan idag. Det involverade sträckning av rumpmuskler, smashar på låren och bollar i huvudet. Jag var heelt död! Kunde knappt prata och skallen snurrade. Haha snacka om otränad delux. Och jag kan lova att svetten RANN! Jag som aldrig svettas annars.

Jag är riktigt nöjd med min insats idag. Jag hade några invalidbollar som jag borde satt men annars gick det grymt bra. Har ju fixat ett 10 kort tack vare min gulliga mamma. Hon fick värdecheckar genom jobbet som hon ändå inte skulle använda, så nu har jag över 3 månaders badmintonträning framför mig. Sjuuuukt kul!

Jag köpte ett riktigt snyggt rack idag med. Billigt var det också!

Jag varvade träningen med en promenad från gamlestan, hem till hisingen. Riktigt skönt. Jag tog en dusch, käkade mat och slängde mig i soffan. Sen började helvetet. Jag har haft så SJUK migrän ikväll så det finns inte. Jag tryckte i mig två Eeze och la mig och sov en stund men det hjälpte inte alls. Jag har haft så ont att jag mått illa och nästan börjat gråta pgr av noll ork alls att ens försöka kämpa emot smärtan. Där fick jag för att jag varit duktig och rört på mig idag.... :/

Jag ska iallafall boka tid nu hos läkaren och få en remiss för magnetröntgen. Jag vill veta varför jag har så sjukt ont och det bara blir värre. Speciellt när jag tagit prover och fått dom starkaste migräntabletterna utskrivna utan resultat...


När jag får mina migränattacker så kan jag knappt prata med någon. Jag har svårt att titta över huvud taget, klarar inte av solljus och måste ligga ner i ett mörkt rum och bara blunda. Det är inte ofta det hjälper min ikväll har det faktiskt lugnat sig enormt. Mår fortfarande väldigt illa dock. Riktigt trött på denna skiten nu.

Ska bädda ner mig i sängen nu och drömma om ljudet av spinnande bilar = Kärlek. Sov gott!