Happy Days

Jag har verkligen varit sjukt glad igår och idag och det var längesen man var så glad utan att känna ångest och press. Jag har pluggat ut hela teoriprogrammet nu och jag gjorde slutprovet idag, ett testprov som ser ut ungefär som det riktiga. 70 frågor och 50 min har man på sig att svara på frågorna. Efter 9 minuter var jag klar och tro det eller ej, men jag hade alla rätt! Sjukt bra! Dock vet jag inte hur många av dom frågorna som kommer på det riktiga provet och hur många andra, nya frågor det är. Men det stod på körkortsportalen att programmet innehåller det du behöver för provet, men ska ändå läsa igenom boken en gång till.

Efter pluggandet var klart blev jag dock sjukt uttråkad. Det var inte alls roligt att inte ha något att göra. Jag ser verkligen fram emot imorgon och fredag då det blir fullt upp.

Imorgon tänkte jag ta tag i träningen igen. Jag ska börja med intervall trappträning samt vanlig intervallöpning. Jag har ju 8 våningar att springa upp och ner i mitt hus och det är sjukt bra träning för rumpa och lår. Jag ska börja ut och springa några gånger i veckan för jag fick sjukt snygg mage på det. Nu är den verkligen usch och jag känner mig inte alls fräsch. Med 1-2 veckors träning så kommer magen vara snyggare.

Efter 14.00 imorgon kommer Erika med och ska fixa naglarna, då blir det några timmars sysselsättning till. Underbart! Jag älskar att ha mycket att göra och att bara gå hemma gör mig verkligen deprimerad. Vill jobba jobba jobba och pyssla :)

På fredag blir det provjobb och det ska också bli superkul!!

Jag ser sjukt mycket fram emot Tam tam i danmark i okt där jag har jobbat som gogodansare för över 1½ år sen. Lineupen är helt sjuukt fet och jag måste bara hitta en snygg outfit att ha på mig. Jag älskar camo och letar efter någon snygg outfit. Om jag får börja jobba lite extra nu så kanske det t.om blir sensation white helgen efter. Det är riktigt bra att dom har lagt det på helger i år. ....och får jag mitt körkort blir det ju inga problem alls :)))

Somsagt, happy days! ....och jag hoppas det håller i sig :)



Bilden är från när jag gogodansade på påsketamtam 2010