Lördagens bravader

Jävlar vilken fest det blev igår haha. Jag var full när jag vaknade idag vid 11. Det var ändå rätt strongt att klara den fyllan med endast två frukostmackor och lite pommes i magen. Jag tror jag härdas långsamt! Det var riktigt skoj igår. Det var massa trevligt folk med. Mindre trevligt var att det skedde en våldtäkt på toaletten på trädgårn när vi var där. Dom hade stängt av toan vid 1 och det var poliser överallt, dock visste jag inte vad som hade hänt förräns idag. Läskigt! Hoppas dom hittar aset och kastrerar honom långsamt.

Jag har ett och annat blåmärke från igår, eller ska jag säga lårkaka? Konstigt nog får jag alltid stryk på fyllan haha. Ännu en vecka jag inte kommer kunna sitta på min röv. But pain is pleasure, right?


#1 - Tinis

Hade en knöl som aldrig försvann.. blev bara större.

Hade aldrig föreställt mig att de skulle kunna vara cancer.

#2 - ..

Tack. </3