Kan man bli sjuk av skräpmat?

Undra hur många som drömmer om att bli stora.
Bli sedda och hörda och hyllade.
Hamna i tidningar och på tv.

Kan man bli sjuk av skräpmat?
Jag käkade skräpmat flera gånger om dagen i en vecka utan att äta något annat.
Efter det fick jag plötslig feber, halsont, huvudvärk och grymt ont i örat.
Jag trodde det var öoninflammation för jag hade så djävulskt ont på natten men nästa dag hade det gått över.
Nu när jag har börjat äta vanlig mat har febern gått ner och jag har bara lite halsont och hes.

Mysko.. .

Jag vann Miss Street Car - tävlingen / Juli .
Det var mer än jag hade väntat mig.
Härligt!


Idag är det dax för en ny gaddning.
Undra hur det går den här gången.
Kommer Martina klara sig från att svimma?
Får käka lite den här gången.

Skräpmat.. ..

Vi får väl se hur det går.. .



18:30
Nu har jag gaddat mig.
Gjorde inte så farligt ont och jag svimmade icke.. *wohoo*
Skickar med en bild.

tattoo