Fredag

Yes idag är det fredag, sååååå fucking sköööönt!
Haft föredrag i skolan idag, på svenskan.
Man fick berätta om vad man ville och skulle prata i 5min.
Jag valde att berätta om våran lägenhetsbrand som hände för 10år sedan.

image330
Hade även föredrag i ekologin. Skulle berätta om ozonlagret.
Gick hyffsat bra. Skönt att ha det gjort.

Mötte upp Helle i stan efter skolan.
Sjukt skönt väder. Måste vara den varmaste dagen iår.
Stack och köpte lustgaspatroner, sen stack vi till donken en sväng.

Mamma och Lukas åkte till hindås idag.
Usch va konstigt det känns att vara utan honom.
Tror att han är här hela tiden, och att jag måste gå ut med honom.
Det är trots allt första gången jag är hemma utan honom.
Saknar honom redan!


Skönt på ett sätt dock. Men han har det kul med mor min där ner,
och med sin hundkompis. =)

Har passat på att plocka ordning lite i mitt rum. Bara lite.
Tömt skräppåsen med. FYFAN va svinig den var!
Fick ställa den i blöt två gånger. Nu är den ok.
Nä mamma, vi får köpa en ny. It's grooooose!

Håller på tvätta lite nu med.
Tänt lite ljus och rökelser i mitt rum. Myspys!

Redigerat lite bilder från min egna session med.
Här över är en.
#1 - Jossa

Vart köper man lustgaspatroner någonstans?
Är det så festligt som man hört att det är? :D