9 av 10 killar är dåliga på riktig sex

Ja det är faktiskt sant . Ni singeltjejer borde veta.

Hur ofta är en kille känsloladdad i en sexakt?
Då menar jag inte en stönande kille som gör vad som helst för att få komma.
Utan en kille som bryr sig om dig. Som låter förspel betyda mer än själva sexet?
Kan inte påstå att Svenska killar är speciellt romantiskt laddade i sängen.
Nej här ska killen köra in och ut sen sput och ajöss!!

Finns det inga killar som bryr sig mer om förspel?
Sex ska vara mysigt... en upplevelse..

Ni killar fattar inte det.. .
#1 - alexandra

håller faktiskt inte alls med. Av de jag vairt med, så är de enbart en som varit dålig (av den anledninge att han bara brydde sej om sej själv).

sen vill ju inte alla ha romantik i sängen. ALla är ju olika. isf är ju vi tjejer lika "dåliga" för att vi inte ger killarna de hårda dom vill ha, eller hur?

#2 - Martina

Nej jag syftade inte på det nu. Syftade mer på att många killar bara tänker på sig själva i sängen, att dom ska komma sen är det bra på det.

Du har väl träffat dom "bra" killarna på den 10%. Men nu räknar jag inte förhållande sex.. .

#3 - Mini

ja vill ha nytt å läsa:DD: som din nya loook ")

#4 - Pinglan

Tror du träffat fel killar...eller så blir det helt enkelt bättre när man bli äldre..när man inte är så prestationsfixerad! :-)

#5 - Martina

Naeee är la gbg killarna då. hah. Jag vill ha nått mer än bara in ut klart... some löööv =)

#6 - Anonym

Sex är inte kärlek.. sex ska va hårt o brutalt galet och vågat..
Sex är något man gör för att leva ut sina lustar.
Vill du ha lugnt romantiskt sex med massa känslor föreslår jag att du träffar en nörd som gör allt du vill och berättar d för honom..
Dom flesta människor är olika i sängen.
Dom flesta tjejer är dåliga i sängen för dom är likadana som killar, dom tänker bara på sig.
Nej mer vilt och vågat sex.. galet och spontant, hårt o brutalt..
sex är just sex, med eller utan känslor

#7 - samo

hejsan god jul och gott nytt år jag tycker att du är så sexig ,,, mitt hjärta kände nåt när såg dina bilder