Fullmoon today!

Idag är det fullmoon. Skoj! Mindre kul är väl att jag fick 40 graders feber igår och en rejäl halsfluss vilket ledde till att jag fick sitta på vårdcentralen idag. Fått pencillin nu så hoppas jag inte blir sämre på resan ner. Håller på och packa nu och jag hoppas vädret håller sig med. Bussen går kl 00.00 inatt. Så vi ses om en vecka!

Erika har sytt klart min tröjja med som jag ska få på fullmoon. Är sjukt nöjd =)

image570
#1 - Hanna

Jaaa sniigel vi ska ha skooJ!

#2 - Malin


Sjukt fin tröja , Erika e så duktig :)
Ha nu kanon skoj o ta hand om varann !

#3 - Natalie

Fin tröja! Måste nog ringa Erika och beställa hihi :)

#4 - Wysteriia

Snygg tröja! :D
Hoppas att du inte blir sjukare! ;/ ha så kul! :D

#5 - Malin


Hehe aa ny design ja :)
Jaa gud vad jag ville med :(
men men .. Ta han om er så hopaps jag vi ses
o festar till det nångång :) Kramiz

#6 - Jennie

Wow grym tröja, älskar den!

#7 - Tess S Butterfly

Damn vad snygg tröja, en sådan har jag gärna velat ha hemma och mysa i.