Intervjun gick bra.

Ja intervjun gick bra idag och jag kom in *wie*. Jag kanske ska ta och berätta vad det är då. Några av er har ju redan listat ut vad det är för något. Intervjun idag var alltså angående en utbildning som jag har funderat på, och inte vilken utbildning som helst utan... *trumvirvel*... en makeuputbildning. Inte så märkvärdigt för vissa kanske, men för dom som har smink som ett stooort intresse och behov, vet vad jag pratar om. Jag älskar verkligen smink, som några kanske har märkt och jag har funderat på i ett halvår nu vad jag vill göra med mitt liv. Jag visste att jag vill jobba med något kreativt där jag får arbeta med händerna och kunna ha möjligheten att bestämma mina arbetstider. Dessutom vill jag ha ett roligt jobb och något som intresserar mig. Eftersom jag lägger ett par timmar på smink varje dag sen några år tillbaka och inte har tröttnat än, så tror jag nog att detta kan vara något för mig. Om jag nu är bra, återstår och se. Jag tror på mig själv denna gången! Ääälskar mitt gröna linne som jag hade på mig idag. Har alltid inte gillat grönt innan. Wierd :) Tack mamma för att du ställer upp och ger mig denna chansen. Älskar dig över allt annat på denna jord! <3
#1 - Wysteriia

Är så glad för din skull! :D Och avis ;) hihi

#2 - Sazza

Grattis:) Tror detta kommer passa dig perfekt, o du kommer glänsa i utbildningen.. Jag tror på dig^^

#3 - Bea

Vilken fin blogg du har :)

#4 - Stylish Butterfly

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!!!

#5 - Anonym

Hur lång är utbildningen/kostar? Grattis tjejen! :)

#6 - Malin

En vääääldigt hemlig sådan ;) hahaha!

Nej, det är en fotocirkel bara, gå nästa gång dom kör vetja! :D De e skitkul att träffas och prata om bilder än att sitta på nätet. Så dricker vi kaffe och tjötar och röker och sånt, som symöte typ, haha.

http://fotostudiongbg.se/

#7 - Anders aka Nagadez

Har inte ätit nån tårta alls ännu faktiskt! Styr det på fredag tänkte jag! :)

#8 - Bea

sv: Varsågod :) Hoppas du haft en bra dag

#9 - Malin

Allt står på hemsidan, latmask ;)

#10 - TiNi

OHHH va kul grattis du kommer haa skitkul de vet jag av egen erfarenhet!

Såg att du kommenterat lite inlägg på min blogg så svarar här.. inplantaten (anchors) gör inte ont.. de känns ju att ta men de e som en vanlig piercing. Hottisarna sitter toppen o e jättefina toknöjd Puss o kram på dej!

#11 - Malin

Grattis grattis.. vad kul att du kom in. Nått sånt skulle jag också vela gå.. men man måste ju vara lite kreativ för sånt.. så jag får nog överlåta sådant till er andra som redan har det i er litegrann =)

#12 - Jannie

Klantig jag är, skulle skriva inlägget här. hur som helst tokvackra ögon du har =)