- Minus kg

Har allt lyckats gå ner till 52.6kg. Borde väga mig på morgonen istället för på eftermiddagen då man tryckt i sig massa mat och kakor ^^. Börjar bli brun med och det känns gött! Ska försöka börja med en ny fettförbränningsmetod och se om man kan få lite mer magmuskler nu på sommaren. Känns skönt när man har någon där som gör att man blir peppad. Mer muskler åt folket!


Min porris Foto: By me
#1 - Caroline, LINA FRANKღ

Vilken mysig blogg :) Följa varandra via bloglovin?

#2 - -svantes mamma-

Men lilla gumman... Inte ska väl du gå ner i vikt??? Då finns de ju inte mkt mer än skin o ben kvar från dig???



kram

#3 - -svantes mamma-

jag menar bara att du redan har drömkroppen, jag hade gett en miljon för den!

#4 - Lilly

Adda varandra via bloglovin?:) Assfin blogg och diggar dina bilder.

#5 - maria

hur lång är du?

#6 - ronja

söt du var :)

#7 - maria

wah , då måste du va jätte smal om du väger det. För jag väger 49 kg och är typ 163 och jag är smal.

#8 - Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Det hoppas jag också! :D Riktigt snygga tattoos på den här bilden även :)