#1 - Tess [Stylish-B.se]

Så mysigt det ser ut. Men hur såg det ut innan?

#2 - Blue Velvet

Jag undrar detsamma som Tess... hur såg det ut innan då? Det är så fräsht med vit kakel!

#3 - Martina

Det såg för jävligt ut innan. Vinrött kakel halvvägs upp på väggarna. Klinkers i olika färger på golvet. brun fönsterkarm i trä som hade börjat ruttna. Det va inte fräscht^^. Ska ta kort på lilla badrummet så ska ni få se ungefär sen. Ska renovera upp det lite smått med.

#4 - Stephan

Ja nu liknar det allt ett badrum... snyggt ser det ut att vara ... jämfört med det gamla:)

#5 - tina tran

första gången jag tycker en handdukshängare är fin & intressant.. detsamma gäller pappershållaren..



Fina bilder du tagit på badrummet (y) :D

#6 - Erika

Fan va nice! Ja väntar fortfarande på att Poseidon ska höra av sig med sin plan på mitt jävla badrum, som vart utlovat sen April. -.-

#7 - Sara

Smnyggt ! :)

#8 - Linnéa

Vilken förändring!! I love it!!!!

#9 - Leia

God dag!



Allt bra med dig??

Blev fint, skulle också vilja ha något i den stilen.

#10 - Linnéa

De va ju synd =( Men jag tycker själv synd att han är så mkt själv.. Jag vill ju helst att han ska få komma ut men tack för att du försökte gumman =)

#11 - natalia

Vilken bloggdesign tycker du jag ska välja? Gå in och rösta på min blogg!



PS! Din blogg är jättefin!