Sjuuuk kväll!

Igår ryktades det om att Avicii skulle spela på Push så vi bestämde oss för att dra dit. Vi förfestade lite hemma hos dom bästa några stycken, riktigt trevligt sen drog vi mot stan. Jag träffade nicklas på bussen och var på väg att slå honom när han drog tag i min arm eftersom jag trodde det var nått fylledrägg haha :)) Snälla Linus satte upp oss på listan och vi lyckades få in två till efter att jag tabbat mig om fri entré. Mina blonde moments kommer allt tätare ;)

Det blev heelt sjukt drag när avicii spelade. Shit asså. Jag fick gå där ifrån flera gånger för det var sjukt varmt. Jag har aldrig sett så mycket svettiga människor innan och jag kan lova att jag aldrig känt mig äckligare än igår :D Tur jag har my girlfriend som svalkade mig med is ;) Jag var riktigt bra i gasen igår och lyckades supa ur min näspiercing vilket inte är första gången. Danne har varit så snäll och köpt en ny till mig idag så det ska bli spännande och se om jag får i den sen :D

Jag har dödat den mesta bakfyllan nu och snart är det fest igen eftersom Sulle fyller 20 idag blir det brakfest :)


#1 - Phille

Snygging!!!!!

#2 - Sara - lackat

Sv: använder opi för de mesta men har glitter av andra märken. Menar du vad de kostar att göra naglar eller vad produkterna kostar? :)

#3 - Sara

Sv: kolla mitt akrylinlägg, finns i menyn under "läsvärda inlägg" :)

#4 - Hei

Hvilke to neglelakk merker var det du synes suger, Color Club..? :)