Mitt liv är en komedi

... det är precis så det känns nu. Allt som kan gå fel, går fel. Helgen har varit den värsta helgen detta året (förutom att jag träffade mina underbaraste som alltid finns där i vått och torrt). Jag har vart sjukt ledsen och opepp. Man slutar aldrig förvånas över folks beteende.

Dessutom hände en sak igår som veeerkligen inte får hända nu! Det kunde hänt om 2 veckor eller för en vecka sen, men inte nu! Slag efter slag och till och med Katja började skratta hysteriskt igår för hon tänkte på hur jävla komisk situationen var. Jag är nästan helt säker på att Murphys law förföljer mig, eller så är det en ny the trueman show.

Jag har försökt ringa några samtal idag men det är inte lätt att komma fram någonstans. Sånt jääävla jobb. Men det löser sig. Det gör det alltid.

Jag har börjat få upp lite andra tankar i huvudet om saker och ting. Det känns som vissa val hade varit lägliga nu. Iallafall ett tag. Jag har börjat spåna lite i det och vi får se vart det landar.

Jag hade gärna spelat ett pass badminton idag men mina fötter gör så sjuukt ont efter gårdagen och dessutom har jag fått någon kraftig allergisk reaktion från i fredags. Jag blev biten på knäna när vi va i skogen och det ena knät har svullnat upp det dubbla och jag kan knappt gå. Det gör riktigt ont, bränner, kliar och ömmar. Obehagligt. Sist det hände satt det kvar i 2-3 veckor och gjorde ont. Normalt....

Ikväll blir det riktigt god mat, lite plugg och lite spel. Jag har fastnat helt i the sims på FB och Bunnyshooter i mobilen. Haha helt sjukt beroendeframkallande.

Det var underbart att få träffa mina ryska krambjörnar igen iallafall. Vad jag har saknat dom! Katjas gulliga kusin var där också. Dessutom var det första gången jag var i deras nya lägenhet. Vilket uppköp dom har gjort! Från gettot till dom fina kvarteren ;) Jag fick ett par shorts av min katt också som jag lånat flera gånger och som jag älskar. Gissa om jag blev glad? Älskar dig sååååå! ♥