Tisdag

Idag började dagen med musikal i skolan som jag helt hade glömt av "ovanlig", så missade början.
Sen hade vi en lektion sen drog jag hem.
Kände inte riktigt för att ha bygglektion i 3timmar till kl 5 när det var 15+ ute.
Nä! Jag åkte hem. Gick förbi hunddagiset, mötte Anna-Carin på vägen och gick
med henne ut på en promenad med vovvarna. Träffade lilla Rocky, så söt!
Sen köpte jag foder av henne.

Angi skickade ett mess och fråga om jag ville hooka upp på en fika,
inte ofta vi ses så jag stack in till stan.
På vägen in kom jag på att jag glömt hennes nr hemma. -SMART!-
Tur att jag hade Anders nr så jag fick det av honom.

Jag och Angi tog en fika kollade runt lite i affärer sen va jag tvungen att pysa hem.
Kul att träffa dig, mycket heta samtalsämnen haha ;)

Nä nu måste jag skynda mig, slottskogen väntar ju,
ont i fötterna dock. -stön-

Well ha de fint!

image216
Fick ett kort på söta Angi :)
#1 - Wysteriia

Tur att du fick tag på henne nr ;) hihi. Puss

#2 - Angelica Jansson

Ah, söt där. Skall ta och lägga upp mina kort med nu tror jag.. ;)

-Angi