Ge tillbaka mitt hår *snyft*


Skulle lägga i en mer jämnare röd färg i mitt hår igår eftersom det jag hade innan va rosa på sina ställen. Tog den rödaste jag kunde hitta som var rööd. La i färgen, vad tror ni hände med mitt hår?  Det blev NÖTBRUNT med skiftningar i rött. Faaan! Vill ha mitt knallröda hår tillbaka!!! Funderar på att skaffa en hårfärg jag inte haft på tre år och mixa med knallrött som är såå snygg. Nu är det inte fint =(. Ge tillbaka mitt hååår *snyfta*
#1 - Sofia

Jag tycker att nya färgen var jättefin! Jag är faktiskt rätt avis... du ska se min fina utväxt av ljusbrunt mot mörkbrunt :P

#2 - Nathalie [asilentescape]

Det nya är ju också snyggt :D Men jag förstår hur jobbigt det kan vara att förlora sin rööööda hårfärg :/ Vad var det för hårfärg du la i då?

#3 - Nathalie [asilentescape]

Aha, jag använder också directions men mitt har aldrig blivit sådär mörkt :S

#4 - Nathalie [asilentescape]

Ja jag tyckte att det var lite konstigt ^^ Hehe men då förstår jag :P Hoppas du får till ditt hår som du vill ha det nu! :)

#5 - Erika

Hur fan kan du inte lyckas? :P

#6 - Linnea

Jag tyckte det blev mycket finare efter...:)

#7 - Nene

jJag tycker att färgen blev jättefin!

Du är grymt cool btw ;D