För jag har tagit studenten.. .

.. .för jag har tagit studenten,
för jag har tagit studeeenteeeen!!
Fyfan vad jag är bra!

88247-1473

Nu var det äntligen gjort. Något man faktiskt inte trodde att man skulle klara,
men det gjorde jag. Hurra för mig! Dagen har vart helt fantastisk, även om jag
har vart döttstött och är nu. Har fått massor med fina saker och blivit uppvaktad.

Tack till min underbara släkt och familj samt vänner som gjort detta möjligt.

Ett stort underbart tack till min mamma som slitit röven av sig för min skull.
Älskar dig!

88247-1474
Ser ut som usch efter alla tårar^^

88247-1476
Jag och mina underbara klasskamrater på flaket

88247-1477
Vårat fina flak

88247-1481
Liten anka ^^
#1 - Helena

GRATTIS!! =)
Nu börjar det "riktiga" livet =D

Sov gott!

#2 - däcket

gumman grattis
haft så grymt skoj å få se dig så glad =)

#3 - Monika

Grattis.. =) Hoppas du fick en fin dag men som du skrivet här så tror jag du fåt de..=)

#4 - Maggan

Nu min älskade lilla pärla har du taget ett steg till in i vuxen världen..Ja sitter med tårar i mina ögon då ja läser vad du har skrivit..
JAG är SÅ stolt över dig min älskade unge
kramar om i massor
mamma

#5 - Jennie

Grattis!! :) Kram

#6 - Chattarinas // Gittan

"GRATTIS" i efterskott till studenten
Skickade rosor via mammas sida i fredags.
Önskar dig all lycka.

Gittan i STHLM

#7 - Martina Michal

Grattis till studenten i efterskott.

#8 - Sanna

Grattis till studenten i efterskott! Måste kännas skönt nu va? :D