Min ögonsten x 2

Jag tog med mig kameran och hundarna ut i skogen idag vilket resulterade i en trött Martina och nya bilder.
Här kommer två på min ögonsten Bonus.




Took my dogs and my camera and went out to the wood.
Here is two pictures on the apple of my eye, Bonus.

#1 - Linnéa

En riktig söting =)

#2 - Zarah-Lou

Så underbar Bonus är, vad är det för ras? =)

#3 - Wysteriia

Svar: Ja det var så jäkla roligt :D Vill ha mer praktik!! haha ;D

#4 - Johan - döv och bög

naaaw, så jävla sött :D kääär

#5 - Johan - döv och bög

:) är det dyrt eller billigt när du köpte honom?

#6 - Johan - döv och bög

hur kostar han då? ;)

#7 - Määry

HAha sooet=D

#8 - -svantes mamma-

Hihi så söt så!!

Angående bloggdesignen är den snygg som vanligt...



Ha det fint gumman! Puss



P.S jag var iväg hela dagen o glömde msn på, annars hade jag svarat dig tidigare....

#9 - sabina

vilken söt :)