Ny bloggdesign.

Jag fick ett ryck och gjorde en ny bloggdesign. Var dock ett j*vla knåp att få allt och stämma och fungera. Gav nästan upp en stund, men nu funkar det.

För övrigt har jag vart hos Chris en sväng ikväll. Var meningen att vi + 2 till skulle dricka lite och ha kort-maraton men dom andra dök inte upp så vi glodde på dude were is my car och halva resident evil innan jag tyckte det var dags att bege sig hemmåt. Jag håller på att fixa lite fryspizza i ugnen sen ska jag sova. Tänkte dra iväg till slottskogen imorgon och ev grilla och umgås med vänner. Bjuder på en apsöt video innan jag ska sova. Någon som förrästen vet vad detta djuret kallas?

- Natti!


The blog is up with some new design. I hope you like it.
Check out this cute video too. Is there someone who knows what this animal is called ?

#1 - Anette

ahha sööt!! =D en sån skulle man haft!

#2 - Jennie

Det där är vell en sån som är med i Madagaskar!? men vad dom heter har jag ingen aning om, söt iaf =)

#3 - Tess · Stylish-B.se

Sjukt snygg design.