Tipsa = Få en gratis fotobok från fujifilm

Jag hittade just på nevnariens blogg att man kunde få en gratis fotobok från fujifilm (värde 344:-) om man skrev med 100 ord i bloggen om den. Varför inte? Jag älskar fotoböcker och har bara lyckats göra mig en enda som har kommit bort. På fujifilms hemsida kan man göra vilken typ av fotobok man vill. Allt från dop, bröllop, bebisbok, kompisbok, personliga minnen eller en portfolio. Portfolio är det som lockar mig mest att ha en bok att visa upp vad man har plåtat för något. Perfekt! Dessutom får man välja bakgrunder och design i boken själv. Fotoboken finns också i alla storlekar från A4 till A6 och finns med två olika typer av papper att välja mellan. Det finns också två typer av fotoböckter, briljant och standard. Så gå in och kolla själva HÄR :) Och vill ni göra som jag och skriva om fotoboken i er blogg så går ni in HÄR.
#1 - simone

Hallå tjejen! Vad gör du idag?

#2 - Yvette

jag frågade ju vist dig, frågade alla i klassen på facebook... men fick inte "jättemånga" svar tillbaka... =/

#3 - Yvette

Det tyckdr jag att vi skall göraÖ:D

#4 - Anki

Fick du någon fotobok eller länk från Fuji där du kunde beställa fotoboken.



jag har gjort reklam på min blogg, men någon länk har jag minsann inte sett till, När jag mejlade för att fråga hur det gick till var de så snabba med att svara! När jag sen skickade länken där reklamen var, har jag inte hört ett ljud?!!



Jag undrar bara om du har fått någon??



Anki