mp3 spelare - update

Jag har haft min mp3 spelare i typ 3-4år nu och den har alltid funkat bra. Dock har den börjat gå sönder en hel del. Först gick batteriluckan rätt fort. Sen har själva skalet börja lossna. Älsklingen råkade dra sönder den häromdagen så knappar, bandet och hela skalet flög. Vi satte ihop den men vi var tvugna att sätta ihop den med svart tejp ^^. Så nu har jag beställt en ipod nano 4th i rosa som jag får av älsklingen som en liten present. Han är så gullig <3 . Jag kommer att testa den och lägga upp en liten recenssion om den som ni kan läsa efter att jag får den.


Tack älskling <3

#1 - Erika

Jag misstänker att slingorna kommer imon eller övermon, hade visserligen vart kul att ha i dem innan ja börjar jobba på fredag kväll. De kommer även få klippas till..



De är 60 cm långa, håret jag har isatt är 50 cm. Så ska kolla lite hur mycket rosa färg som kommer behöva tas bort i tillklippningen. Blir de för mycket så känns de inte värt de, då kan ja köpa helrosa och helsvarta slingor istället typ..



Men vi kan kolla på de :) Vet inte hur många lediga helger jag får nu framöver... En vardag passar nog mig bättre iaf..