Shopping

Idag har jag lyckats pallra mig till solariet och sola, det var riktigt skönt vill jag lova! Måste verkligen sola som en galning innan danmarksresan. Ska börja gymma nu i veckan med. Dom har gratisdagar nu i veckan på älsk's gym så ska följa med honom dit. Vi var i stan en stund idag. Vi skulle kolla på träningsbyxor till mig. Jag kom hem med en ny väska, smink, två par mysbyxor (fick av älsk) och ett par träningsskor (fick också av älsk) som han tyckte jag skulle ha när jag tränar. Jag gillar inte alls den typen av skor men han sa att dom var bättre än dom jag har. Han är så gullig :) Imorgon ska jag jobba. Älskar verkligen och jobba! Är så skönt att känna sig behövd och duktig samtidigt som man tjänar pengar. Dessutom ska jag få jobba med min darling!


#1 - Catwalkqueen

Åh vilken fin väska! Var har du hittat den?



Du har verkligen gjort det fint i bloggen =)

#2 - Anonym

vad kostade skorna, och vart köpte du dom?

är på jakt efter ett bra par!

#3 - Therése | Stylish-B.se

Snygg väska.

#4 - - Alexandra!

Härligt med en nya uppsättning kläder, man blir oftast lite mer peppad till att träna då. Snällt också av din kära att ge dig lite grann. :)

#5 - Jennie

Hej Martina!! Snygga träningsskor, vad gött att du ska börja gymma ;) inget för mig dock, jag föredrar att gå på pass...typ afrikansk dans! Hur har det gått med hästen/ hästarna du kanske skulle börja rida? Och vart är det du jobbar, är det makeup samt städ? Vart städar du? Pöss!!

#6 - - Alexandra!

sv: Tack så mycket! :D

#7 - Martina

Skorna är från stadium och kostade 299:-

#8 - Zandra

Gud vilken ljuvlig väska! Vart har du köpt den? =D

#9 - Zandra

Åh var den dyr? =P

jag älskar den verkligen, fanns det fler?

skule gärna vilja ha en! =)



haha ja visst är han underbar!

jag hittade honom egentligen inte alls. kontaktade säljaren om en annan hingst hon hade men så visade hon mig honom oxå å det var som hand i handsken ^_^

#10 - Emma

Grymt snygg väska! Vart hittade du den :)