My precious

Jag älskar verkligen min kamera, vad hade jag gjort utan den? Men jag känner att den är gammal nu. Jag köpte den begagnad 2007 och jag märker att den börjar strula lite grann. Jag MÅSTE ha en ny kamera innan den dagen den dör, annars kommer en del av mig dö. Det är dock inte billigt med ny kamera så får satsa på en billigare modell, funderar på 550D. Än så länge lever min kamera och gud vad många fina bilder den har gett mig!



Ett par bilder jag tagit med min Canon eos 350D
(Bildbomb)





















#1 - Jenny

Ja kör på 550D

Jag ska köpa den för jag är ju nybörjare



Använder bara 450D på jobb klarar inte av dom avancerade system kamerorna :/ hehe

#2 - Ida

fin header :)

#3 - Momoko Love ♥ / ~ 小玉

åh vill också ha en sån där superkamera ;u;

#4 - Wysteriia

Fan du är grym du :D