Akrylfärger

Här är akrylfärgerna som jag köpte för ett tag sen och som jag har glömt visa. Man kan använda dessa till att göra snygga designer på naglarna och jag tänkte precis sätta mig och leta lite klipp på youtube och testa att göra lite blommor. Det finns så otroligt mycket fint man kan göra om man har känsla för det. Jag tecknade mycket som liten och var rätt duktig så jag kan ju hoppas att en smula av den kreativiteten finns kvar ;) Jag köpte iallafall färgen på ebay och den kostade ca 40-50kr inkl frakt.

EDIT: Jag har testat färgerna och jag tyckte inte alls dom var bra. Jag vet inte om dom har legat för länge eller om dom helt enkelt var skit från början. Dom var alldeles för lösa och fick inget fäste utan bara åkte runt. Men man får väl vad man betalar för ;)




#1 - Susanna - living the dream

sv; jaa, men visst är det så. känns som om jag mer eller mindre var uppvuxen på deras parkering när jag var yngre för vi har släkt i Falkenberg och vi var jämt på Ullared.



Ja, det är riktigt kul att jobba med/på e.l.f. :) Jag klagar inte. Jag har märkt det att du är rätt förtjust i e.l.f. ;) Har koll på en del bloggare :)

#2 - LADY J

Jag är själv sugen på att gå till salong och göra naglar för att känna på lyxet som man ger till sina tjejer! Men kommer att vara så grinig och petig att jag knappt kommer att kunna slappna av. Är ju så kräsen hahah! Leopard naglar är snyggt som fan =D

#3 - Ladytubii

Jag som skulle beställa de, tur att jag läste ditt inlägg hehe då hoppar jag över att köpa de (:



Jag tycker att din blogg är den enda bloggen om naglar som jag fastnade för. Kommer att följa den. Nice!



Kram