Massor med shopping!

Jag körde upp till Ullared, och med migrän var inte det de roligaste! Som tur var gick den över senare. Vi gick 3 timmar i varuhuset och både mamma och jag var helt slut!! Den första vi möter när vi kommer in i varuhuset är Ullared-Morgan haha! Mamma blev överlycklig och ville ta kort med honom. Dock vågade hon inte gå fram och fråga honom utan började diskutera diskmedel med honom och bad mig smygfota, HA!!! Jag gick fram och sa "ursäkta min mamma vill ta kort med dig men hon vågar inte fråga" hahahahaah, hon är såå KASS :D .

Asså varuhuset är sjuuukt stort. Jag tappade bort mamma flera ggr och ringde och sa "var är du?"...."vet inte" haha. Jag hittade iallafall en sjuuukt fin vinterjacka för 600:- och massor med fina nageldekorer, nagellack, parfymer, underkläder och massa mer.

Vi ska gå in en stund imorgon och jag ska kolla efter en väska samt en plånbok och lite mer smink och skit. Dessutom ska jag kolla efter handdukar. Dom har sjukt fina handdukar i massor med olika färger.



#1 - sabina

ska faktiskt också dit nu i september, har aldrig varit där så ska bli riktigt roligt :p

#2 - Fia

Ååå så kul med Ullared, ska dit nu i höst och då ska det shoppas!

#3 - Caspar

Hy, it's Caspar from beautifulpeople.com, what's your mail address?

#4 - Sven Claesson

Man ser hur det slår gnistor mellan Mor och Morgan.