Nytt i nagelhyllan

Jag kan lova att det var det roligaste att shoppa i Ullared. Dom hade massor med billiga nagellack (9kr/st), dekaler, filar, lim, lösnaglar och massor mer! Jag fastnade helt för dekalerna och köpte på mig massor (alla är inte med på bilden)....trots att jag väntar på 100 ark dekaler som jag har beställt. Dessa var sjukt fina. Jag köpte även en glasfil eftersom mina filar är värdelösa. Det bästa är att ha en fotfil som är lite grovare, dom håller mycket längre! Även om jag inte borde göra naglar på mig själv än så tänkte jag göra nya idag eftersom jag är såå sugen. Mina naglar har vilat i över 2 veckor nu men är fortfarande lite sköra längst ut, men det går ju inte att motstå när man köpt på sig massa fint! :) Bild kommer upp senare!



#1 - Kristina

Hej marre!

Din blogg är grym! Hur kan jag få tag i dig? Kan du maila mig?

MVH

Krisitna

#2 - sabina

oooh så kul =)