Plugga plugga plugga

Idag har jag läst körkortsteori i 3 timmar. Konstigt nog tycker jag det är otroligt kul! Jag har gjort 3 delprov på datorn. Jag kör samma taktig som jag berättade om förut. Jag fastnade lite i hur man räknar ut bromssträckor, reaktionstid osv eftersom jag hatar matte och siffror... men till slut fick jag 59 av 60 på den delen. Dom andra delarna fick jag ena alla rätt på och den andra 2 fel. Man blir sjukt pepp!

Jag har bara 2-3 delprov kvar innan slutprovet men jag ska boka teori och uppkörning nu i veckan. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Det hade varit så roligt att ha körkortet innan oktober!

Min hals gör fortfarande massa ont *gnäll* men jag hoppas att det försvinner snart. Jag ska ta Stella och Selma och krypa ner i sängen nu och glo lite på tv. Det är förövrigt riktigt skönt att slippa prata så mycket för en gångs skull! Skickar med en bild jag tog för ett tag sen :) Natti sötnosar ♥