Sjukt jobbig tid

Det slog mig precis att det var denna månaden. Den månaden som egentligen skulle innefatta så mycket glädje och kärlek, som istället gett oerhör smärta, ånger och sorg. Jag visste redan för flera månader sen att jag aldrig skulle lyckas förtränga denna månaden hur mycket jag än försökt och velat. Jag får bara bita ihop, gå vidare och inbilla mig att jag gjorde rätt beslut även om jag egentligen inte ville. Jag kan inte beskriva hur sjukt tungt det var att fatta det beslutet och hur dåligt jag mått, hur mycket jag gråtit och hur mycket jag har ångrat mig. Det är bland det svåraste jag gjort i mitt liv, men ibland måste man tänka med hjärnan även om hjärtat gråter blod...


#1 - Hanna

-massa kramar -

#2 - Susanne

Låter som du gjort en abort.(?) :$

Jag har ju inte med det att göra..

Har också de lite jobbigt just nu.

kram