Sjuuuuuk :(

Som jag trodde så gick operation supa bort halsont inte alls bra. Jag och Jonas drack upp en halv liter sprit och blev knappt onyktra. Det måste varit någon fuffens med den flaskan. Mitt halsont dämpade iallafall under kvällen. Än en gång somnade jag som en stock på soffan till filmen. Stella sov enda till 11 då jag vaknade, hon är så sjukt snäll!

Min hals är heelt förstörd. Det gör så sjukt ont att prata. Jag har nästan 38 graders feber också. SKIT! Det är axwell på trädgårn imorgon med dom bästa, undra om jag ens kommer orka det. Vi får väl se....

Jobbet hörde inte av sig heller som dom LOVADE vare sig om jag skulle få det eller inte. Jag är så trött på denna sjukt dåligt jävla stilen från alla företag. Jag lägger ner min själ i att skicka ut cv och söka jobb samt gå på intervjuer när företagen inte ens kan höra av sig ifall man inte få jobbet. Göteborg är rent ut sagt skit när det gäller jobb. Du måste till och med ha flera års erfarenhet som diskare. WTF??? Jag är sååå trött på den här skiten när man verkligen lägger ner all energi och bara får skit tillbaka. Dessutom ska man bli behandlad som skit från arbetsförmedligen med. Välkommen till sverige där vi verkligen bryr oss om våra medborgare.... *kräks*

Jag förstår dom som blir kriminella och jobbar svart. Varför betala skatt när vi inte får ut ett skit av det VI sliter röven för? Bättre att inte ha skatt och betala sjukvård och all skit själv istället.....

Bitter idag?? Jag är nog bara irriterad för att jag är sjuk....

Anyway.... jag har krupit ner i soffan och tycker allmänt synd om mig själv idag, vilket INTE är vanligt. Jag bara inte orkar att vara sjuk nu. Det har kommit så tätt med feber och magsjukor och dyl och jag har verkligen ingen energi eller ork kvar. It's sucks!!!!


#1 - milae.

Sv: Åh, tack så jättemycket!