Solning

Jag var nere och solade förut. Först hade dom ändrat minimum priset till 40 kr vilket jag aldrig ens solar för så jag tycker det är idiotiskt. Dessutom märkte jag att fläktarna hade lagt av när jag hade betalat så jag höll på dö av värmeslag. Anyway, jag ska försöka sola upp mig lite nu. Jag har tappat så sjukt mycket färg. Jag passade på att noppra ner mina ögonbryn också, det behövdes verkligen! Så nu är dom fina igen. Jag ska snart bleka håret med för det ser för jävligt ut.

Det var sista tjockisdagen igår och nu ska jag börja springa igen och göra lite ben och magövningar varje dag och äta bättre. Jag tycker det är dax att väcka mina magmuskler från idet så det blir en springrunda lite senare också. Jag ska skaffa en ny kategori i bloggen där jag kan lägga all träning.


#1 - D

Sista tjockisdagen? :S

Du har ju skitnice kropp å mage!