Träningen igång igen!

Jag tvingade mig ut i trapphuset för lite trappintervallträning. Jag sprang 8 våningar upp och ner 2 gånger. SJUUKT JOBBIGT! Jag ska dra igång med springningen också. Jag vill ha tillbaka min snygga maage och snygga lår och snygg rumpa!! Jag ska börja äta lite nyttigare också. Vi får se hur länge detta håller. Jag hoppas tll oktober iallafall så jag kommer i min/mina outfits ;)

Det ligger en ny kategori uppe nu, nämligen TRÄNING där jag kommer skriva om allt om min träning. Det är sjukt pepp för både mig själv men  även vänner som bor lite längrebort. Skitbra att följa varandras kurvor och peppa varandra :)

Nu ska jag hoppa i sängen. Jag ska upp vid kvart över 5 för jobb! Det ska bli superkul! Godnatt sötnosar! ♥



Magen under förra träningsperioden
#1 - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment