Det har varit en tuff tid


Det har varit en sjukt jobbig tid både fysiskt och psykiskt. Jag har fått fatta tuffa beslut jag inte velat fatta och har fått följder för det. Det nya året började med att jag fick läggas in akut på sjukhus och sövas för att genomgå en mindre operation. Vad det var spelar ingen roll men den smärtan jag gått med i en vecka som bara blivit värre och värre var helt sjuk. Jag grät nästan på nyårsnatten vid 12 slaget. Nu efter sjukhusbesöket är jag hemskickad med massor med antibiotika så jag mår bättre. Jag är riktigt trött och mitt humör är rätt lågt men jag är otroligt tacksam över att slippa den hemska smärtan.

Jag är väll fortfarande rätt depp. Det har varit för mycket för mitt psyke det sista och för mycket otrevliga överraskningar så känner att jag måste vila upp mig en del. Men jag lever och det är jag oerhört tacksam över. Är ledsen att allt skulle komma runt jul och nyår, men det är sånt som händer.

Så nu vet ni varför det vart tomt i bloggen det senaste. Min lust har legat på noll.

Men nu är det nytt år och nya tag!
#1 - Milla

Krya på dej.... :)

#2 - Skurken

nytt år nytt start=)

#3 - purple

oj.. vad har hänt ?

Krya på dej

#4 - martina

Hoppas allt löser sig för dig!

Tråkigt att höra att du inte mår bra, det förtjänar du inte alls!

jätte kramar!

#5 - Wysteriia

Oj då! Hoppas du tillfrisknar snabbt! <3

#6 - Maggan

Mitt Älskade hjärta,DU om ngn vet HUR man tar fram sin starka sida..(som alla har)..ler

Älskar dig mest i hela världen

kramar om i massor

#7 - Marcela

Hoppas du mår bättre snart då, krya på dig!

#8 - ★Fam. Bus★

Nämen usch då.... Stackare! Hoppas att de som hänt inte är något allvarligt eller återkommande. Kram kram