Less...

I lördags träffade jag upp bästa brush med có och tog lite drinkar och shottar på flygarns haga i stan. Efter det begav vi oss till skogsfesten. Detta var nog min andra skogsfest i år och jag blev rätt snabbt påmind varför. Festplatsen och decon och fullonseten var super! Men nu till det tråkiga....i Göteborg måste verkligen nästan alla punda ner sig. Det handlar inte om att folk kommer för att dom verkligen älskar musiken som dom gör i sthlm, utan i gbg kommer man bara på festerna för att se vem som pundar ner sig mest. När folk springer runt med knarksprutor i munnen och arrangörer är så höga att dom däckar så tycker inte jag det är någon mening alls att ens komma. Speciellt när det är arrangörer som säger att dom är emot denna äckliga jävla drog och inte vill ha såna folk på sina fester, men ÄNDÅ drar i sig så mycket att dom inte kan stå upp. USCH! Om folk ska punda kan dom väl iallafall se till att dom kan ta hand om sig själva...

Det är så tråkigt när så många verkligen drar ner festernas rykte i botten...

Ni som har varit på Sthlms och Gbgs fester vet vilken jävla skillnad det är på stämning. Jag har verkligen tappat lusten för festerna i gbg så det blir en paus ett tag för mig. Jag har börjat tycka det är roligare att gå på krogen, speciellt nu på sommaren när det finns mysiga uteserveringar. Jag ser dock ENORMT fram emot Vuuv i tyskland. Det ska bli sjukt kul!! Dessutom när jag åker med dom bästa brushsen! :))

Nog om tråkigheter....

#1 - Erika

Just därför åkte jag inte. Kommer knappt ihåg vilken som var den senaste gbgfesten jag var på.. Kanske börjar jag bli för gammal, men när folk kan bete sig igen så kan man fundera på att börja gå igen...