Passa på att sola idag!

Tydligen så ska det vara starkare uv strålar än vanligt idag, tidningen varnar för att känsliga personer ska hålla sig inne. Därför ska jag passa på att dra ut till havet och steka i några timmar senare. Jag vill ha fäääärg!!! Efter att jag började med melanotan II så bränner jag mig inte alls lika lätt. Innan räckte det att jag visade mig i solen så fick jag brännskador typ men det är SÄLLAN jag bränner mig längre utan får färg istället. Jag är erhört tacksam över att det uppfunnits. Annars hade jag fortfarande varit genomskinlig. Här nedanför är en före och efter bild innan jag använde och efter jag använt två kurer melanotan II. SJUK skillnad!!


#1 - Robert Cayden

RE: Okej. :)

#2 - maya

Jag vill veeerkligen börja med melanotan men jag är 15, kommer knappast få för mina föräldrar... Har du märkt några biverkningar? Kan du svara till e-posten? Tack å grym blogg!:D

#3 - Susanna - living the dream

Ååh, vilken skillnad! Nice! Jag vill också prova på melanotan men är lite småskeptisk. Har du fått några biverkningar? Sant att man blir smal och kåt också? ;)