Request - Favoritlåtar



Svar: Javisst kan jag göra det! Dock har jag inte så många favoritlåtar utan mer favoritgenrer. Jag lyssnar på lite allt möjligt men mest är det elektronisk musik och club såsom house, progg,psy,fullon, uk hardcore, inna och ibland hardstyle.Jag lägger upp lite videoklipp av musik jag tycker är bra :)


 






Denna under är min absoluta favoritlåt och tröttnar aaaldrig på den :))
Såklart har jag träffat Darren styles också, ett måste ;)




Dessutom ääälskar jag hardhouse och vem är inte bättre än Andy Whitby?
Såklart har jag träffat honom med ;) Grym artist!




...och lite balkan musik med världens snyggaste tjej Andrea Sahara.
Döör varje gång jag ser henne!! MUMS!


#1 - Tina

Taaack för att du tog dig tid.. Sköna låtar!

Gillar din blogg starkt, du verkar vara en jätte härlig tjej :)



Ha en bra dag!

#2 - Martina

Tack så mycket Tina , vad roligt att höra! :))

#3 - Tina

:D den uppfattningen jag fått från bloggen..



Gillar dina naglar med. Vart brukar du beställa? :)

#4 - Martina

Tack :)) Ebay :))