Dax att ta farväl

Efter många om och men har jag bestämt mig för att byta bloggplattform till scandalbeauties.com. Jag är rätt less på att jag inte kan skriva vad jag vill här eller lägga upp vilka bilder jag vill utan att nån ska bli stött. Det är trots all min blogg och jag skriver för min skull och för att jag tycker det är roligt. Dessutom är jag en rätt frispråkig själ vilket inte är så populärt bland vissa.


Anyway! Om ni någonsin har haft något emot mina bilder eller dyl så snälla, klicka INTE in på den nya bloggen. Kom ihåg att detta är MITT liv och respektera det. Till er andra så hoppas jag att ni fortsätter att följa mig.

Jag kommer inte ta bort denna bloggen eftersom jag haft den i ca 7 år och jag har så mycket innehåll här som jag vill spara. Dessutom vet man aldrig om man kommer tillbaka hit.

För att komma till nya bloggen kan ni trycka här.

Tack blogg.se för denna tiden, kanske ses vi snart igen!
#1 - Wysteriia

Men..jag avskyr scandalbeauties.com...hahaha!

#2 - Mike Once Cambello

Hej,



vet inte hur man kan skicka privatmeddelanden till dig.

men här får det gå publikt. sorry för det:



vi söker underklädesmodeller, betaljobb. vid intresse så hör av dig på [email protected]

eller

www.facebook.com/owgfemale



tack!



mvh/ mike once

#3 - JULIA

Vore kul om du ville vara med i min fototävling på bloggen: http://juliaaj.blogg.se/2011/october/fototavling.html#comment Kika gärna in!



Kram! :D

#4 - Amaaaanda

Hej hej,

jag har en tävling på min blogg där du kan vara med och tävla om en hel uppsättning av depends höstlack! Hoppas du vill vara med och tävla

http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-hela-depends-host-kollektion/#comment



Kram Amaaanda

Följ mig gärna på bloglovin också !

#5 - Anonym

Hej! Jag har börjat sälja bloggdesigner för bara 20 kr :D Intresserad ? :)

Mer info hittar du här: http://portfoliostyle.blogg.se/ <3

#6 - Sofia

Hej! Vore jättesnällt om du kunde mejla mig eller skriva på facebook, jag har lite frågor om melanotan :)

#7 - Susanne

Men, vad hände nu? Alla bloggar du hoppat till är borta? Eller hängde ja inte me på den sista? :S

#8 - Mats

Hej, varför bytte du blogg? Läser du inläggen här?